۲۳/ ارديبهشت/ ۱۴۰۴ | ۱۵:۲۹
۱۷:۱۴ ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

رونمایی و شروع به کار پرتال اخبار استانی با حضور مدیرعامل صندوق

کد خبر : ۳۸۰۱۲
نویسنده :

مدیرعامل صندوق: روابط عمومی به عنوان پیشانی صندوق، مکلف به تبلیغ، اطلاع رسانی و تبیین مزایا و خدمات می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در مراسمی با حضور بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق، مهدی سماواتی مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل و کارشناسان ستادی و استانی، از پورتال اخبار استانی صندوق رونمایی شد و شروع به کار کرد.

 در ابتدای این مراسم بیت اله برقراری ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای همکاران روابط عمومی ستاد و فعالیت‌های صورت گرفته در سطح استان ها توسط کارشناسان روابط عمومی گفت: هر اندازه برای تولید محتوا و انعکاس اخبار تبیینی از خدمات صندوق تلاش بیشتری شود، سطح شناخت جامعه هدف از مزایای صندوق ارتقاء پیدا می کند.

 برقراری با تأکید بر حساسیت و دقت بالا در تولید محتوا و انتشار اخبار، خطاب به همکاران روابط عمومی اظهار داشت: عدم شناخت جامعه هدف و مسئولین از مزایا و خدمات صندوق علیرغم تلاش های صورت گرفته باید اصلاح گردد، راه های نرفته بسیاری وجود دارد اما امیدوارم با تلاش شما این مسیر را به خوبی طی کنیم.

 مدیرعامل صندوق هدف نهایی همه این اقدامات را افزایش بیمه شده های صندوق عنوان کرده، گفت: همه بایستی خود را به علم و دانش روابط عمومی مجهز کنید تا از قافله تکنولوژی های جدید در حوزه تبلیغات و روابط عمومی باز نمانید.

 برقراری مدیرعامل صندوق با تاکید بر ارائه محتوای شفاف و صحیح، استفاده از ادبیات قوی در انعکاس و انتشار به موقع موضوعات و اخبار صندوق، گفت: تشکیل اتاق فکر روابط عمومی بایستی در اولویت قرار گیرد و از تجربیات تمامی افراد صاحب نظر در داخل و خارج صندوق بهره برد چرا که مدیریت دنیای کنونی از طریق اخبار و محرک های خبری است.

 در ادامه برقراری تاکید کرد بایستی برنامه ویژه ای در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی برای جامعه هدف در استانهای کم برخوردار و همچنین مناطق محروم، تدوین گردد.

مدیرعامل صندوق تبیین خدمات صندوق برای کارگزاری ها و کارشناسان دفاتر مدیریت استانی را لازم دانسته و گفت: اولویت اساسی و مهم صندوق در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوع توسعه عدالت اجتماعی است و برای اینکه بتوانیم چتر بیمه ای را به صورت عادلانه در مناطق کم برخوردار و محروم کشور گسترش دهیم، بایستی موضوع شناسایی مشمولین صندوق را جدی بگیریم.

 بیت اله برقراری به موضوع توازن بیمه‌ای در استانها اشاره کرده، بیان داشت: افراد واجد شرایط در تمامی مناطق استانها بایستی به صورت جامع و گسترده با خدمات صندوق آشنا شده و نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند همچنین توازن کارگزاران از دیگر اولویت های صندوق به شمار می رود که باید به این موضوعات با اهمیت بیشتری پرداخته شود.

 بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در پایان صحبتهای خود از همکاران روابط عمومی ستاد و کارشناسان استانی خواست با تفکر انقلابی و اقدام جهادی همت بالاتری در تبیین خدمات صندوق داشته باشند تا بتوانیم فرهنگ بیمه ای را در بین جامعه هدف توسعه دهیم.

مهدی سماواتی در این جلسه پس از ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات صورت گرفته در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق، با اشاره به لزوم افزایش بازدید مخاطبان از سایت اصلی صندوق و پیام رسانها در فضای مجازی، گفت: راه اندازی پرتال خبری با تشکیل جلسات کارشناسی  با هدف انعکاس به موقع اخبار استانی در سایت صندوق صورت گرفته و امیدواریم مدیریت های استانی باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی درخصوص جهاد تبیین و مدیرعامل صندوق، همت بیشتری برای تولید محتوا و انتشار اخبار استان داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق با اشاره به ارتباط مطلوب با خبرگزاری های رسمی کشور و روزنامه های کثیرالانتشار، گفت: در راستای آشنایی و آگاه سازی جامعه هدف و مسئولین از خدمات صندوق بایستی از تمام ظرفیت ها به ویژه فضای مجازی، تولید محتوای متناسب و تشکیل اتاق های فکر استفاده بهینه شود.

در پایان جلسه چند نفر از کارشناسان ستادی و استانی موضوعات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

لینک کپی شد