۲۵/ ارديبهشت/ ۱۴۰۴ | ۰۰:۴۷
۱۳:۳۶ ۱۴۰۴/۰۲/۲۴

تجلیل مدیرعامل صندوق از نقش کلیدی روابط عمومی در اطلاع رسانی خدمات صندوق

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، نشستی صمیمی با حضور مدیرعامل صندوق و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد.
به مناسبت فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، نشستی صمیمی با حضور مدیرعامل صندوق و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۰۳۹۷

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، نشستی صمیمی با حضور دکتر حامد قادرمرزی مدیرعامل صندوق و کارشناسان اداره کل روابط عمومی ستاد و مدیریت های استانی برگزار شد.
در این نشست، دکترحامد قادرمرزی ضمن تبریک این روز، از زحمات و تلاش‌های کارکنان این اداره کل در ستاد و استانها در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به جامعه هدف و ارتقای جایگاه صندوق قدردانی کرده، نقش کلیدی این حوزه را در افزایش دسترسی به خدمات بیمه ای، تقویت اعتماد عمومی و همراهی بیشتر جامعه هدف با اهداف صندوق برجسته کرد. وی ارتباطات موثر را یکی از پایه‌های اصلی توسعه و استحکام نظام بیمه اجتماعی دانست و خواستار ارتقای کیفیت پیام‌های ارائه شده به عموم مردم شد.
مدیرعامل صندوق، با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در نهادهای خدمت رسان، اظهار داشت: روابط عمومی تنها یک بخش اداری نیست، بلکه قلب تپنده اطلاع رسانی و اعتمادسازی است. در شرایطی که مخاطبان ما کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند و دسترسی محدودی به منابع اطلاعاتی دارند، کارشناسان روابط عمومی با خلاقیت و تعهد، پیامهای صندوق را به دورترین نقاط کشور می رسانند.
وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در ایجاد ارتباط مؤثر با ذینفعان، بر لزوم استفاده از روش‌های نوین ارتباطی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی تأکید کرد. همچنین، مدیرعامل صندوق بر ضرورت ارائه گزارش‌های دقیق و شفاف از عملکرد صندوق به جامعه هدف و رسانه‌ها تأکید نموده و خواستار تعامل سازنده با رسانه‌ها و تقویت ارتباطات با آن‌ها شد.
مهدی سماواتی مدیرکل روابط عمومی صندوق ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل صندوق از برنامه ها و اقدامات روابط عمومی، به موفقیت‌های حاصله این حوزه در سال‌های اخیر اشاره کرد و برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود تصویر ذهنی عمومی از فعالیت‌های صندوق را ذکر کرد:
تولید محتوای آموزشی به زبانهای محلی و استفاده از رسانه های رادیویی و تلویزیونی بومی.
تقویت حضور در شبکه های اجتماعی و راه اندازی سامانه پاسخگویی آنلاین(چت بات) به سوالات بیمه گذاران.
تولید هفتگی ویدیوهای آموزشی با نام "دانستنی های صندوق" با موضوعات ساده شده.
تهیه و انتشار کلیپ هایی با مضامین تبلیغ و ترویج خدمات صندوق مانند "نبض صندوق".
انعقاد قرارداد با 16 مرکز صدا و سیمای استانی در راستای تهیه و پخش تیزر و کلیپ ترویج خدمات صندوق.
عضویت مخاطبان صندوق در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی: اینستاگرام(بیش از 24000 نفر دنبال کننده)، بله(19100 نفر)، ایتا(44300 نفر )، سروش پلاس(1400 نفر)، روبیکا(36100 نفر)، واتس اپ(12000 نفر)، آپارات(19000 نفر )، ویراستی(223 نفر ).
هماهنگی و برنامه ریزی سفرهای مدیرعامل صندوق به استانها و شهرستان های کشور.
پوشش خبری کامل سفرهای استانی و انتشار گفتگوهای مدیرعامل با مدیران و مسئولین استانها در شبکه های اجتماعی و پایگاه اطلاع رسانی صندوق.

مدیرعامل صندوق با ابراز امیدواری از تداوم تلاش کارشناسان روابط عمومی، از تمامی عوامل این حوزه به عنوان "پیام‌رسان امین" صندوق یاد کرد و از تلاش‌های آنان در ارتقای فرهنگ بیمه اجتماعی، با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی به عمل آورد.
در پایان این نشست، کارشناسان روابط عمومی به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص شیوه‌های نوین ارتباطی، استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و همچنین راهکارهای افزایش مشارکت مردمی در طرح‌های بیمه ای پرداختند.

لینک کپی شد