۱۷/ آبان/ ۱۴۰۴ | ۱۵:۵۵
۱۷/ آبان/ ۱۴۰۴ | ۱۵:۵۵
۰۷:۰۷ ۱۴۰۴/۰۸/۱۷

نشست ماهانه کارگزاران استان تهران با حضور معاون بیمه ای

نشست ماهانه کارگزاران استان تهران با حضور مهرزاد اکبرپور معاون بیمه ای صندوق برگزار شد و از سه کارگزار برتر استان تهران تقدیر به عمل آمد.
نشست ماهانه کارگزاران استان تهران با حضور مهرزاد اکبرپور معاون بیمه ای صندوق برگزار شد و از سه کارگزار برتر استان تهران تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : ۱۰۱۱۰۶

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، نشست ماهانه کارگزاران استان تهران با حضور مهرزاد اکبرپور معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استانهای صندوق، مدیران کل بیمه ای، مدیر صندوق استان تهران و کارشناسان دفتر استان برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی عملکرد ماهانه کارگزاری‌ها، ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌های بیمه‌ای و ارائه گزارش‌های تخصصی از واحدهای مرتبط تشکیل شد.
در ابتدای جلسه، محسن رشیدی اقدم مدیر صندوق استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های جاری و راهبردهای پیش روی استان، بر اهمیت هم‌افزایی میان کارگزاران و تقویت تعامل با ستاد مرکزی تاکید کرد. 
مدیر صندوق استان تهران با ارائه گزارشی از روند عملکرد ماه‌های گذشته، نقش کارگزاری‌ها را در توسعه پوشش بیمه‌ای استان بسیار اثرگذار دانست و از تلاش‌های مستمر آنان در تعامل با جامعه هدف قدردانی کرد.
مهرزاد اکبرپور معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استانها نیز با قدردانی از تلاش‌های کارگزاران، بر نقش مؤثر آن‌ها در توسعه خدمات بیمه‌ای و ضرورت سرعت‌بخشی به رسیدگی‌های بیمه‌ای بر اساس ضوابط سازمانی تأکید نمود.
وی با اشاره به اهمیت جذب هدفمند و مؤثر، عملکرد این سه کارگزار را نمونه‌ای موفق از اجرای صحیح سیاست‌های بیمه‌ای عنوان کرد و موفقیت آن‌ها را نتیجه تلاش، پیگیری و ارتباط سازنده با بیمه‌شدگان دانست.
در ادامه، کارشناسان دفتر استان تهران گزارشی از روندهای فنی، نظارتی، فناوری اطلاعات و فرآیندهای اجرایی ارائه کردند. سپس کارگزاران استان با طرح مسائل، چالش‌ها و پیشنهادهای خود، زمینه گفت‌وگوی مستقیم با معاونت و مدیریت استان را فراهم کردند. موارد مطرح‌شده مورد بررسی قرار گرفت و برای هر بخش راهکارهای اجرایی مشخص شد.
در بخش پایانی این نشست ضمن معرفی شاخص‌های ارزیابی، سه کارگزار برتر استان تهران که بالاترین امتیاز را در حوزه‌های جذب، پاسخگویی، کیفیت ارائه خدمات و تکمیل فرآیندهای اجرایی کسب کرده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند و لوح سپاس به آنان اهدا شد.
در جمع‌بندی جلسه، بر پیگیری مصوبات، ارتقای کیفیت ارائه خدمات، تقویت ارتباطات سازمانی و افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان تاکید شد.

لینک کپی شد
برچسب ها: کارگزار برتر
پرونده ویژه