به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایراستان همدان فامیل کریمی مدیر صندوق استان با حضور در مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد)، به گفتوگوی مستقیم با شهروندان و رفع دغدغههای آنان از طریق تماس تلفنی پرداخت.
در این برنامه که با هدف افزایش ارتباط بیواسطه میان مردم و مدیران برگزار شد، فامیل کریمی به طور مستمر پاسخگوی تماسهای مردمی بود و موضوعاتی مانند نحوه عضویت در صندوق، سطوح درآمدی ونحوه پرداخت حق بیمه، شرایط بازنشستگی،ازکار افتادکی وبازماندگان را تشریح کرد وهمچنین درخواست ها و مشکلات روستاییان و عشایر را مورد بررسی قرار داد.
وی پس از شنیدن هر درخواست، توضیحاتی درباره روند پیگیری ارائه داد و موارد فوری را برای بررسی در دستور کار کارشناسان صندوق قرار داد.
امین فامیل کریمی گفت: هدف از این حضور این است که صدای مردم بدون واسطه شنیده شود و روند رسیدگیها سرعت بیشتری بگیرد.
مدیر صندوق استان تاکید کرد که آگاهی بخشی، شفافیت و دسترسی آسانتر جامعه هدف به خدمات بیمهای از اولویتهای جدی این مجموعه است.
وی افزود ارتباط نزدیک با مردم باعث میشود نیازهای واقعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بهتر شناسایی شود و تصمیمها با دقت بیشتری اتخاذ شود.
ارسال نظر