۰۶/ دی/ ۱۴۰۴ | ۱۹:۱۳
۰۶/ دی/ ۱۴۰۴ | ۱۹:۱۳
۱۴:۴۹ ۱۴۰۴/۱۰/۰۶

کسب مقام دوم در ارزیابی میدانی میزهای ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صندوق در بازدیدهای میدانی مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۴، موفق به کسب مقام دوم در میان دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه شد.
صندوق در بازدیدهای میدانی مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۴، موفق به کسب مقام دوم در میان دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه شد.
کد خبر : ۱۰۱۳۵۴

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بر اساس اعلام مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق توانست در بازدیدهای میدانی از میزهای ارتباطات مردمی 8 دستگاه‌ و سازمان‌ تابعه وزارت متبوع در سال ۱۴۰۴، با کسب نمره 90 درصد تحقق با عملکرد "خیلی خوب"، رتبه دوم را از آن خود کند.
این ارزیابی با هدف سنجش میزان اثربخشی ارتباط مستقیم دستگاه‌ها با مردم و ارتقای کیفیت پاسخگویی انجام شده و شاخص‌هایی همچون پاسخگویی مناسب و به‌موقع، رعایت اخلاق اداری، آگاهی‌رسانی دقیق به ارباب‌رجوع و وضعیت سامانه‌های الکترونیکی و خدمات غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفته است.
در جریان این بازدیدها، عملکرد میز ارتباطات مردمی صندوق از حیث نحوه تعامل کارشناسان با مراجعان، شفافیت در ارائه اطلاعات، راهنمایی صحیح جامعه هدف و بهره‌گیری از بسترهای الکترونیکی مورد ارزیابی قرار گرفت که نتایج آن، نشان‌دهنده جایگاه مطلوب صندوق در میان دستگاه‌های ارزیابی‌شده است.
کسب این رتبه بیانگر رویکرد مسئولانه صندوق در تکریم ارباب‌رجوع، پاسخگویی مؤثر به مطالبات مردمی و توسعه خدمات غیرحضوری در راستای تسهیل دسترسی جامعه هدف، به‌ویژه کشاورزان، روستائیان و عشایر، به خدمات بیمه‌ای است.
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با تأکید بر استمرار این مسیر، ارتقای کیفیت میزهای ارتباطات مردمی، بهبود سامانه‌های الکترونیکی و تقویت فرهنگ پاسخگویی و اخلاق اداری را از اولویت‌های مهم خود در سال جاری و سال‌های آتی عنوان کرده است.

لینک کپی شد
برچسب ها: بازرسی